Υπάρχουν αρκετές προσπάθειες στη μικρή και μεγάλη οθόνη για τα διαστημικά ταξίδια, τη ζωή των ανθρώπων εκεί πάνω, και για εκείνους που αφήνουν πίσω τους. Στη προκειμένη, έχουμε μια εκδοχή εναλλακτικής ιστορίας όπου αφενός οι Ηνωμένες Πολιτείες χάνουν τη κούρσα για τη Σελήνη από τους Σοβιετικούς, αφετέρου η ΕΣΣΔ στέλνει την πρώτη γυναίκα στο διάστημα. Επιπλέον, τι θα γινόταν αν η διαστημική κόντρα των δύο υπερδυνάμεων συνεχιζόταν εντατικά κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1970;

Yπόθεση
Το For All Mankind διαδραματίζεται περίπου ένα μήνα πριν από την αποστολή Apollo 11, όταν οι Σοβιετικοί σοκάρουν την υφήλιο, προσεδαφίζοντας έναν κοσμοναύτη στο φεγγάρι. Πριν από αυτό το συμβάν, φαίνεται πως η σειρά ακουλουθεί την Ιστορία, αλλά μετά όλα αλλάζουν.Ένας βασικός ήρωας είναι ο Ed Baldwin (Joel Kinnaman), ο οποίος ήταν στην αποστολή Apollo 10, που σκόπιμα δεν προσγειώθηκε στο φεγγάρι, αν και ήταν πολύ κοντά, τώρα προκαλεί μπελάδες στη NASA, μιλώντας σε ένα δημοσιογράφο. Αυτός και οι άλλοι αστροναύτες είναι αρκετά ικανοί στρατιωτικοί/επιστήμονες, που αγνοούν ή απατούν τις συζύγους τους, ασχολούνται ελάχιστα με τα παιδιά τους, και πίνουν καθημερινά μετά τη δουλειά. Ωστόσο, το δεύτερο συμβάν,δίνει μεγάλη ώθηση στη σειρά. Ενώ οι ΗΠΑ προσπαθούν να ανασυγκροτηθούν, οι Σοβιετικοί προσγειώνονται στο φεγγάρι για δεύτερη φορά. Στις τηλεοράσεις της δεκαετίας του 1960 βλέπουμε πάλι έναν κοσμοναύτη να στέκεται στη σεληνιακή επιφάνεια. Έπειτα ανοίγει το κάλυμμα του κράνους, και είναι μια γυναίκα!

Ερμηνείες/Χαρακτήρες
Το καστ είναι πολυάριθμο, αλλά σε μεγάλο βαθμό επικεντρώνεται σε μια μικρότερη ομάδα από λιγότερο γνωστούς αστροναύτες και συντονιστές (αν και αναφέρονται και οι Buzz Aldrin και Neal Armstrong). Ο Πρόεδρος Νίξον και μερικοί άλλοι πολιτικοί κάνουν guest εμφανίσεις σε αρχειακό υλικό και συμμετέχοντας με ηχητικά ντοκουμέντα με τη βοήθεια ηθοποιών. Όταν η σειρά εστιάζει στις γυναίκες,οι αστροναύτες είναι καλογράμμενες και με ενδιαφέρουσες ερμηνείες. Προσωπικά, ξεχώρισα τις Molly Cobb (Sonya Walger) και Tracy Stevens (Sarah Jones). To αρχειακό υλικό χρησιμοποιείται ακόμη καλύτερα όταν θέτει το πλαίσιο της πλοκής, σε ένα συνδυασμό πραγματικών και τροποποιημένων-για τις ανάγκες της σειράς- βίντεο, σχετικά με τις γυναίκες στο διάστημα. Παράλληλα, μια δευτερεύουσα ιστορία που επικεντρώνεται σε ένα νεαρό κορίτσι από το Μεξικό, την Aleida (Oivia Trujilo) διαδραματίζεται στο παρασκήνιο και σε μεγάλο βαθμό ανεξάρτητα από τη κύρια πλοκή.

Εντυπώσεις
Η σειρά For All Mankind παρουσιάζεται από μια σαφώς αμερικανική οπτική, που επιτρέπει να παραλειφθούν ένα από τα πιο δύσκολα μέρη της υπόθεσής: δεδομένου ότι οι Σοβιετικοί προβάλλονται μόνο από την αμερικανική σκοπιά, δεν χρειάζεται να επικεντρωθούμε στον τρόπο με τον οποίο κατάφεραν αυτά τα επιτεύγματα, παρά στις αλλαγές που επήλθαν στα παγκόσμια γεγονότα. Πολλές από τις αποκλίσεις βασίζονται σε ιστορικά αρχεία, όπως προγράμματα της NASA που αναστάλθηκαν, ή τη δίωξη διάφορων εργαζομένων λόγω πολιτικών πεποιθήσεων ή σεξουαλικών προτιμήσεων.
Όταν το For All Mankind μας δείχνει σκηνές της επικίνδυνης, απρόβλεπτης και θαυμάσιας πραγματικότητας του διαστημικού ταξιδιού, είτε καθημερινά προβλήματα στις ζωές των ανθρώπων που υλοποίησαν αυτό το εγχείρημα (και παραμένουν άγνωστοι) ή που απλά δεν είχαν ποτέ την ευκαιρία να το κάνουν στην πραγματικότητα, τότε η σειρά προσφέρει κάτι όμορφο. Πραγματικά, ένα από τα θετικά στοιχεία της σειράς είναι η διατήρηση του σασπένς, καθώς δεν ξέρουμε ποιο διαστημόπλοιο θα καταστραφεί ή ποιος/α αστροναύτης τελικά θα πάει στο φεγγάρι.

Τελική Ετυμηγορία

Τίποτα δεν είναι τέλειο, και δεν λειτουργεί εξίσου κάθε πτυχή της πλοκής στο For All Mankind, αλλά αυτή είναι μια ενδιαφέρουσα σειρά, που δικαίως αξίζει τη -επερχόμενη- δεύτερη σεζόν. Επίσης, αν έχετε κορίτσια στο περιβάλλον σας, παρακολουθήστε μαζί ή προτείνετέ τους τη συγκεκριμένη σειρά. Ακόμα κι αν δεν έχουν σχέδια να εργαστούν στη NASA,η σειρά θα τις εμπνεύσει.