To House of the Dragon, είναι σίγουρα μία από τις μεγαλύτερες τηλεοπτικές παραγωγές της χρονιάς, με το HBO να έχει ξοδέψει ήδη σχεδόν 200 εκατ. για την παραγωγή της 1ης σεζόν. Τα έξοδα για την σειρά όμως δεν σταματούν εδώ καθώς σύμφωνα με την ιστοσελίδα Deadline, το HBO έχει ξοδέψει επιπλέον 100 εκατ. για το μάρκετινγκ της σειράς!

Η Pia Barlow, αντιπρόεδρος του μάρκετινγκ του HBO μίλησε για τους στόχους του μάρκετινγκ του House of the Dragon, δηλώνοντας πως το μάρκετινγκ της σειράς έχει ως κύριο στόχος να αυξήσει κατά πολλή την αναγνωρισιμότητας και το ενδιαφέρον για την σειρά κατά την διάρκεια του καλοκαιριού, στοχεύοντας σε νέους αλλά και γνωρίμους φαν του σύμπαντος του Game of Thrones, με αυτή την νέα ιστορία που έρχεται μέσα από το ΗΒΟ ΜΑΧ.
Με τις περισσότερες κριτικές να επευφημούν την σειρά από τα πρώτα μόλις επεισόδια, μένει να δούμε αν όντως το μεγάλο ποσό που ξοδεύτηκε στην προώθηση της σειράς θα είναι αντάξιο του κοινού που θα προσελκύσει. Το House of the Dragon κάνει πρεμιέρα στις 21 Αυγούστου με την 1η σεζόν να αποτελείται από 10 επεισόδια.